TIMBERIN FORTROLIGHEDSPOLITIK

Denne fortrolighedspolitik (“Fortrolighedspolitik”) gælder al indsamling og behandling af personlige data, der finder sted:

(i) når du interagerer med det websted www.vildmarksbadtre.dk og www.timberin.dk “Webstedet”) der drives af MB Timberin, baseret i Barsausko str. 59, Kaunas, Litauen

(ii)  når du køber et produkt eller efterspørger andre tjenester fra MB Timberin, være dette sig online, på vores Websted eller via mail, herunder når du kontakter vores kundeservice for at få service efter salg eller med specifikke spørgsmål eller anmodninger;

(iii) når vi deler billeder af dit produkt, som du har købt på vores Websted.

Ved at tilgå og bruge dette Websted eller på anden måde give os dine personlige data, når du kontakter vores kundeservice, bekræfter du, at du har læst og at du forstår den måde, vi indsamler, behandler, bruger og videregiver dine personlige data som beskrevet i denne Fortrolighedspolitik.

Vi indsamler og behandler dine personlige data i overensstemmelse med alle gældende databeskyttelseslove og bestemmelser, herunder, uden begrænsning, de love, der er blevet fastlagt af den Europæiske Union, såsom forordning (EU) 2016/679 af 27. april, 2016, fra Europa-Parlamentet og Rådet om beskyttelsen af enkeltpersoner med hensyn til behandling of personlige data og den frie overførsel af sådanne data, og ophævelse af direktiv 95/46/EF (almindelig databeskyttelsesforordning) samt ordrer og retningslinjer udstedt af de kompetente databeskyttelsesmyndigheder, som relevant.

HVILKE PERSONLIGE DATA BEHANDLES?

Visse oplysninger indsamles på dette Websted ved hjælp af cookies og andre sporingsteknologier som beskrevet i vores Cookies Politik, som du finder under COOKIE POLITIK. Ved aktivt at lukke Webstedets Cookie Banner og ved at indstille dine cookiepræferencer ved hjælp af vores VÆRKTØJ og i din browser, accepterer du vores brug af cookies og lignende teknologier. Hvis du ikke accepterer vores brug af cookies på denne måde, bør du indstille dine cookiepræferencer i overensstemmelse dermed. Du vil til enhver tid kunne trække dit samtykke tilbage og ændre dine cookiepræferencer. Hvis du deaktiverer de cookies, vi bruger, kan det påvirke din oplevelse på dette Websted. Se venligst vores COOKIE POLITIK for nærmere oplysninger.

Oplysninger du giver os frivilligt:

Vi indsamler og behandler:

  • Personlige data, som du indleverer, når du interagerer med Webstedets funktioner, for eksempel, når du sender en SMS direkte gennem Webstedet. Disse personlige data kan omfatte:

–       dit navn, mailadresse, telefonnummer og andre oplysninger, du afslører i indholdet af dine mails.

  • Personlige data, du indgiver, når du køber varer fra os. Disse personlige data kan indeholde:

–       dit navn, mailadresse, telefonnummer, beboelsesadresse;

–       historikken for dine køb af produkter;

–       oplysninger forbundet med din transaktion.

  • Personlige data, som du indgiver, når du interagerer med vores kundeservice, for eksempel når du indsender et spørgsmål om et produkt, sender os feedback om dit købte produkt, kontakter vores kundeservice via telefon for support eller anmoder om specifik assistance eller service fra vores kundeservice. Disse personlige data kan omfatte:

–       dit navn, mailadresse, telefonnummer, beboelsesadresse;

–       historikken for dine køb af produkter;

–       oplysninger om, hvorfor du kontaktede kundeservice;

–       indholdet af dine kommunikationer forbundet med din interaktion med kundeservice;

–        dine personlige billeder, der viser det købte produkt. Disse billeder kan også omfatte andre mennesker.

Hvor du har givet os personlige data om en anden person, (for eksempel når du tilføjer en anden persons mailadresse i kommunikationen med vores kundeservice eller hvis du indsender et billede af vores produkt, hvor andre mennesker er synlige), bekræfter du hermed, i det omfang at det er tilladt af den gældende lovgivning, at du har lov til at kommunikere sådanne personlige data til os, og at du har informeret denne person om – og om nødvendigt har fået vedkommendes samtykke til – behandlingen af vedkommendes personlige data til de formål, der er fremlagt i denne Fortrolighedspolitik.

MED HVILKE FORMÅL BEHANDLES MINE PERSONLIGE DATA?

 MB Timberin behandler som datastyrer dine personlige data til følgende formål:

  • Til at administrere dine varekøb:

–      dette omfatter alle aktiviteter forbundet med køb af varer, som for eksempel levering af varer, fakturering, returnering og bytning af varer, refusionen om relevant, og betalingsrelaterede aktiviteter;

  • Til at give dig kundeservice, herunder:

–        til at give dig eftersalgsservices;

–        til at svare på din(e) anmodning(er) om oplysninger, spørgsmål, kommunikation eller feedback;

–       til at overholde vores forpligtelser under gældende lovgivning, bestemmelser og lokale forordninger og til at evaluere og forsvare en juridisk rettighed.

  • Til at reklamere for vores produkter ved at bruge tidligere indsendt feedback, herunder:

– billeder og tekst til offentliggørelse på TimberIN’s websteder og sociale netværker.

– dit navn (herunder efternavn), by og land.

  • Til at hjælpe fremtidige kunder med at se TimberIN produkter i en vis region ved at:

– dele mailadresser og telefonnumre for tidligere kunder, der har lagt feedback og billeder på TimberIN’s websteder med potentielle kunder.

** Bemærk venligst, at hvis en kunde ikke ønsker at blive kontaktet af potentielle TimberIN kunder, bør vedkommende sende en anmodning via mail til albertas@timberin.com. Vi vil øjeblikkeligt skride til handling og fjerne kontaktoplysningerne fra den delte liste, og pr. anmodning fra feedbacksektionen på TimberIN websteder.

HVAD ER DET JURIDISKE GRUNDLAG FOR BEHANDLING AF MINE PERSONLIGE DATA SOM BESKREVET HERI?

Vi vil indsamle og behandle dine personlige data med de formål beskrevet i afsnittet ‘Med Hvilke Formål Behandles Mine Personlige Data?’ på en af de følgende juridiske grundlag:

  • Behandlingen af dine personlige data er nødvendig for at ekspedere en kontrakt med dig eller for at tage skridt før indgåelse af en kontrakt med dig efter din anmodning (Artikel 6, 1., (b) af GDPR fra 25. maj 2018);
  • Behandlingen er nødvendig for vores retmæssige interesser eller vores affilieredes eller andre tredjeparters retmæssige interesser, og disse interesser ikke tilsidesættes af dine interesser eller fundamental rettigheder og friheder (Artikel 6, 1., (f) af GDPR fra 25. maj 2018); de retmæssige interesser, vi forfølger, omfatter især vores interesse i at administrere og vedligeholde vores kontraktmæssige forhold til dig, i at svare på dine specifikke anmodninger, i at bede dig om feedback for at forbedre vores Websted og vores produkter eller i at forfølge andre generelle marketingsaktiviteter.
  • Hvor dit specifikke samtykke er påkrævet for at behandle dine personlige data som heri beskrevet vil dine personlige data blive behandlet på grundlag af dette samtykke (Artikel 6, 1., (a) af GDPR fra 25. maj 2018);

HVOR LÆNGE VIL MINE PERSONLIGE DATA BLIVE BEHANDLET?

Personlige data beholdes kun i den tid, det er nødvendigt for de specifikke databehandlingsformål beskrevet heri, med mindre kortere eller længere opbevaringsperioder gør sig gældende under relevant lovgivning.

ER MINE PERSONLIGE DATA SIKRE?

Vi forpligter os til at holde dine personlige data sikre og fortrolige. Vi tager – og kræver at eventuelle tjenesteudbydere og/eller tredjeparter, der behandler personlige data på vores vegne og efter vores anvisning tager – hensigtsmæssige tekniske og organisatoriske foranstaltninger til forebyggelse af tab og ødelæggelse, også utilsigtet, af data, uberettiget adgang til data, ulovlig eller unfair brug af data. Desuden er informationssystemer og softwareprogrammer konfigureret, så personlige og identifikationsdata kun bruges, når det er nødvendigt for at opfylde det specifikke behandlingsformål fra det tidspunkt, dette søges.

Vi bruger en række forskellige avancerede sikkerhedsteknologier og procedurer som hjælp til at beskytte personlige data mod de risici, der er anført ovenfor. For eksempel opbevares personlige data, der leveres af brugerne, på sikre servere, der placeres på kontrollerede steder. Desuden underskriver kundeservicepersonalet fortrolighedsaftaler med MB Timberin, så dataene er garanteret sikre. Der er yderligere aftaler med Tredjeparter (såsom revisorer, transportselskaber, Statslige kontrolmyndigheder), der sikrer, at data holdes fortrolige og kun bruges til implementering af direkte tjenester.

Bemærk dog, at ingen elektronisk formidling eller opbevaring af oplysninger er 100% sikker. Derfor kan vi, på trods af de sikkerhedsforanstaltninger, vi har på plads til beskyttelse af dine personlige data, ikke garantere, at tab, misbrug eller ændring af data aldrig vil forekomme.

HVAD BLIVER DER AF MINE PERSONLIGE DATA?

Personlige data indsamles via vores Websted som del af salget af varer administreret af MB Timberin. Dine personlige data vil kunne tilgås inden for vores organisation af de interne og eksterne medarbejdere, der har brug for at tilgå dem på grund af deres opgaver med hensyn til de behandlingsformål, der er specificeret heri. Vi sikrer, at disse personer er bundet af hensigtsmæssige sikkerheds- og fortrolighedsansvar.

GENERELLE BETINGELSER

Sælger: MB TimberIN (Herfra – ”SÆLGER”)

Firma-kode: 302942267
Moms-kode: 100007531114
Adresse: Archyvo str. 50-15 50156 Kaunas, Litauen
Mobiltelefon / Viber (gratis): Albert: (00370) 61913266
Mobiltelefon / Viber (gratis): Ruta: (00370) 69601967
E-mail: albertas@timberin.com
Åbent: Mandag – fredag 8: 00-17: 00 h. (GMT +2: 00)

Kunden forstår tydeligt, at produktionsstedet er i Litauen. Kunden bliver ejer af produktet efter den fuldstændige betaling (100% af det samlede beløb) for produktet. Bemærk, at firmaet TimberIN ikke leverer produkterne til kunderne. Det antages, at hver gang Kunden søger fragttilbudet fra firmaet TimberIN. TimberIN vil fungere som mellemmand og videresende pristilbudet fra rederiet til kunden.
Hvis forsendelsesprisen ikke vises separat i produktvognen (til vildmarksbad), eller hvis den er skrevet som “gratis forsendelse” eller “forsendelse inkluderet”, accepterer kunden, at forsendelsesprisen for et sådant produkt er 280 EUR. Hvis dette tilbud ikke opfylder kundens forventninger, trækkes 280 EUR fra det samlede beløb.
Kunden forstår klart, at alle præ-salg og post-salg tjenester tilbydes fra Litauen som beskrevet i garantiformularen i dette dokument.

280 EUR inkluderer levering af et vildmarksbad til Danmarks fastland (eksklusive øer).
For øer og andre steder skal køber informere sælger, inden ordren afgives. Køber er ellers ansvarlig for enhver prisstigning.

Kunde: En enkeltperson eller et firma som er villig til at købe SÆLGERENS produkt. (Herfra – “KUNDE”)

Varer/Pakker: Produktet som SÆLGEREN tilbyder.

BETALINGSBETINGELSERKONTRAKTBEKRÆFTELSE

SÆLGEREN acceptere alle store betalingsmetoder, såsom: bankoverførsel, kreditkort, hævekort. I tilfælde hvor firmaets egne leveringschauffører leverer kan kontante betalinger være mulige. Kontakt os for yderligere information. Ekstra omkostninger såsom valutaomregning dækkes af KUNDEN. Normalt 50% forudbetaling opkrævet på ordrer og resten af prisen skal betales senest 7 dage inden leveringen tager sted. Den detaljerede kontrakt mellem begge parter er underskrevet og fakturaen er sendt. Før restsummen betales skal SÆLGEREN sende billeder af det endelige produkt.

Når betalingen er foretaget af kunderne, bekræftes kontrakten, og der er ingen yderligere ændringer i kontrakten eller i produktets konfiguration mulig. Sælgeren er ikke ansvarlig for eventuelle uoverensstemmelser, hvis konfigurationen af produktet blev ændret efter bekræftelsen af kontrakten (efter den første betaling er modtaget).

Kontrakten er det vigtigste og det sidste dokument, ifølge hvilket produktet produceres. Ingen oplysninger vil blive taget i betragtning, hvis de ikke findes i kontrakten.

Hovedbilledet af produktet, der findes på webstedet, svarer ikke til det specifikt bestilte produkt. Specifikationerne, ifølge hvilke produkterne er produceret, er altid angivet i ordreformularen og kontrakten.

LEVERING

SÆLGEREN forsyner og leverer varer til hele Europa og visse lande udenfor Europa.

Levering sker som regel via. stor varevogn eller flade trailere. KUNDEN sørger selv for at sikre at disse muligheder er acceptable. Chauffører er hjælpsomme og (hvis muligt) hjælper med at læsse varerne af og bære dem til deres destination. Det antages som regel at aflæsning af varer er på KUNDENS eget ansvar. Normalt kan pakkerne aflæsses af 4-5 stærke men. Hvis dette ikke er muligt, så skal KUNDED selv arrangere at have en gaffeltruck. Mobil sauna: Påhængskøretøjets hjul leveres umonteret på grund af truckens højdebehov.

Hvis der er visse vanskeligheder ved at få adgang til et område, så er KUNDEN ansvarlig for at informere SÆLGEREN inden varerne forlader fabrikken. Hvis KUNDEN undlader at gøre dette vil KUNDEN blive holdt ansvarlig for alle vanskeligheder som disse forhindringer forårsager.

Leveringsperioden diskuteres som regel inden ordren placeres. Det er som regel indenfor 4-5 uger.

Pakken er SÆLGERENS ansvar indtil varevognen ankommer til KUNDENS adresse. Under transport er varerne forsikrede af CMR (Convention on the Contract for the International Carriage of Goods by Road). Så snart pakken er blevet leveret til KUNDENS adresse er den dennes ansvar og SÆLGEREN er ikke længere ansvarlig for bortkomst eller ødelæggelse.

ACCEPT OG RETURNERING

Varerne skal inspiceres før de aflæsses. Manglende dele eller ødelæggelse som resultat af transportering skal dokumenteres i forsendelsesdokumentet (CMR), hvilket skal scannes og sendes til den ansvarlige person på SÆLGERENS side (i max 5 arbejdsdage). Hvis pakken ikke lever op til forventning, tag kontakt til os, og vi vil gøre vores bedste for at løse problemet. Hvis vi ikke kan gøre dette til en tilfredsstillende standard, så refunderer (i max 14 arbejdsdage, hvis produktet ikke er blevet anvendt). Leveringsbeløbet kan ikke refunderes. Pakken skal være pakket på samme måde som den blev leveret – lodret på en Europalle, spændt til med plastikbælter. KUNDEN dækker selv omkostningerne ved returnering. (Gælder ikke for virksomheder).

Ret til at annullere

Ret til at annullere købet
TimberIN-boblebad er altid en speciel ordre på varer, der er tilpasset til hver enkelt kunde på bestillingstidspunktet.
På trods af den særlige ordre på varerne giver TImberIN køberen en ensidig ret til at annullere sit køb inden for 14 dage.

Procedure for udøvelse af fortrydelsesretten
Køberen skal underrette TimberIN om sin hensigt om at udøve sin ret til at annullere købet. Meddelelsen gives i skriftlig form pr. E-mail.
Efter meddelelsen er modtaget, og bekræftelsen er modtaget, returneres varerne i ubrugt og ubeskadiget stand til: TimberIN Jovarų str. 10, Eigirgala, Kaunas-distriktet.
Varerne skal sendes inden for 14 dage efter, at køberen har gjort krav på fortrydelsesretten.
I tilfælde af at TimberIN finder ud af, at varerne ikke er ubrugte eller på anden måde er brugt eller beskadiget, er TimberIN berettiget til et fradrag fra det refunderede beløb svarende til omkostningerne ved at genskabe varerne til deres oprindelige tilstand. Et sådant fradrag kan dog aldrig beløbe sig mere end varens oprindelige pris.
I tilfælde af udøvelse af fortrydelsesretten er køberen ansvarlig for at betale eventuelle forsendelsesomkostninger for returneringen af ​​varerne. Hvis varerne blev leveret til et andet land end Litauen, kompenserer TimberIN køberen for den del af omkostningerne, der vedrører forsendelse uden for det land, hvor varerne oprindeligt blev leveret. Køberen bærer risikoen for varerne under transport over hele afstanden.

Undtagelser fra fortrydelsesretten
Retten til at annullere findes kun for en individuel forbruger, der køber varerne til sit eget private forbrug (Consumer Rights Act 2015). Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende, eller hvis købet kan betragtes som udført hovedsageligt til brug i forbindelse med kommercielle aktiviteter.
Der er ingen ret til at annullere, hvis varerne blev bygget fuldt ud i overensstemmelse med de nøjagtige specifikationer, der er leveret af køberen. I tilfælde af en sådan ordre angives det specifikt, når ordren accepteres, at der ikke findes nogen fortrydelsesret.
Retten til at annullere udløber fuldt ud i alle tilfælde, når varerne er brugt ud over, hvad der er objektivt rimeligt for at undersøge dem og / eller fastslå deres tilstand. En sådan anvendelse kan f.eks. Bestå af, at varerne er samlet, fyldt med vand, eller brænderen er brugt osv.

GARANTI

Garanti: Vi giver en speciel garanti til KUNDEN i kontrakten som underskrives af begge parter. Vilkår og betingelser for garantien forklares i kontrakten. Garantien starter når restsummen er betalt.

Trævarer: KUNDEN accepterer at træ er et naturligt materiale. Vær venligst informeret om at træ har korn og knuder som er forskellige ved hvert produkt, da varerne er håndlavede. Som et naturligt produkt reagerer træ til atmosfæriske forhold – det kan både udvide og skrumpe. Synlig opdeling af træet kan se når det udvider og skrumper alt efter hvordan luftfugtigheden og temperaturen er. Disse forandringer er naturlige. Dog bør det noteres at naturlige træændringer ikke påvirker træets integritet, så garantien dækker hverken opdelinger eller revner i træet.

Varerne som SÆLGEREN leverer er naturlige, håndlavede produkter, og der vil derfor være variationer i produktets egenskaber fra tid til tid.

Hvis en fiasko tydeligvis er forårsaget af SÆLGEREN (dette gælder kun alle fiaskoerne som noteres i udsendelsesdokumentet (CMR) indenfor 1 uge efter enhedslast) og KUNDEN kan finde en lokal reparatør, så dækker SÆLGEREN reparationsomkostningerne via. faktura.

Før den første påbegyndelse af el- eller gasvarmerne, anbefaler vi altid at konsultere den lokale certificerede specialist.

FORCE MAJEURE

SÆLGEREN er ikke ansvarlig for manglende leveringen forårsaget af omstændigheder som er ude af dennes kontrol. Dette inkluderer (men er ikke begrænset til) strejker, terrorisme, krig, vejrforhold, udsving i udvekslinger, statslige forandringer, lovgivningsmæssige ændringer, og naturkatastrofer.

Detaljeret garantiformular

Denne garantipolitik er udarbejdet i henhold til Direktiv 2011/83/EC og Direktiv 1999/44/EC. Ifølge dette dokument, giver SÆLGEREN 24 måneders garanti på produktet. Garantiperioden begynder, når produktet er betalt for til fulde og leveret til KUNDEN.

SÆLGEREN stiler altid efter effektive løsninger og efter, at disse løsninger skal tilfredsstille begge parter. Til gengæld forventer SÆLGEREN samarbejde og god kommunikation fra KUNDENS side.

Betingelser:

Meget vigtigt for modeller med pelletskaminer:
Før du bruger pelletsovnen, skal du udføre indlæsningsprocessen for pellets. Du finder proceduren i manualen (engelsk). Klik her.
Tændingselementet (stearinlys) er ikke under garantien, fordi det afhænger af korrekt brug af denne komfur. Start altid ilden med en fuld pelletbunker, hvis du ikke gør det, vil tændingselementet fungere korrekt. Hvis du bemærkede, at pellets tilførselsrør (spiral) er synlig, betyder det, at bunkeren blev efterladt tom, derfor er pellets genopladningsprocedure et must at udføre, inden brændeovnen fyres.
Tændingselementer (stearinlys) er altid tilgængelige på TimberIN. 1 enhed koster kun 30-50 EUR, og de er tilgængelige for øjeblikkelig forsendelse. Kunderne er selv ansvarlige for at udskifte tændingselementerne.

1.        Kemisk behandling: klorid, brom, aktiv ilt og/eller mineralske saltvandsbehandlinger er kun hensigtsmæssigt med klasse 316 varmelegemer af rustfrit stål (ikke hensigtsmæssigt med klasse 430 varmelegemer af rustfrit stål).

2.        Installering af varmelegemer til saunaer: varmelegemer til saunaer skal installeres i overensstemmelse med de anvisninger, der følger med varmelegemerne eller kan fås ved at følge linkene i disse dokumenter. Alt arbejde med elektriske ledninger skal udføres af en autoriseret elektriker. Det anbefales på det kraftigste at man ikke lader ovnen være uden opsyn, især ikke de tre første gange, man tænder op i den.

3.        Variationer: KUNDER forstår, at produktet er håndlavet, og derfor produkter af samme model kan have mindre forskelle.

4.        Ændring i træet: træ vil have ringe og knuder, der varierer. Da det er et naturprodukt, vil det ændre sig, når det udsættes for forhold i miljøet og under brugen. Af denne grund kan der opstå synlige revner, efterhånden som træet udvider sig. Disse ændringer er normale og naturlige, de påvirker ikke træets integritet. SÆLGEREN anbefaler på det kraftigste at smøre de ydre trædele ind i olie mindst to gange om året for at forebygge råd og forlænge livet af karret.

5.        Lækage: Træbadekar har en tendens til at lække i begyndelsen (da træ skal have tid til at opsuge vandet og udvide sig, så små mellemrum kan lukkes) og kan lække en smule under senere brug. Dette er også en normal og naturlig hændelse. Mulig løsning: brug af savsmuld eller silikone til visse steder. Flere oplysninger, venligst klik her. Afsluttet test om dette emne (kan variere i forskellige tilfælde), klik her.

6.        Vandopvarmning: vandet skal dække den øverste forbindelse til varmelegemet, før man tænder ild eller tænder for det elektriske varmelegeme. Hvis man ikke overholder dette, kan produktet blive meget beskadiget, dvs. plastikforingen kan smelte, træpanelerne kan brænde, osv. Og den kan holde op med at fungere.

7.        Gør-det-selv: KUNDEN har det fulde ansvar for korrekt montering. Den tid og ekspertise, der er til rådighed, skal tages i betragtning på forhånd. Hvis KUNDEN ikke kan montere det købte samlesæt, skal denne søge professionel hjælp. Udgiften til montering af fagfolk er ikke dækket af SÆLGEREN.

8.       Små synlige ridser (runde eller anden form), små luftlommer, der vises på glasfiberoverfladen (uden vandindtrængning) betragtes ikke som fejl, da de ikke ændrer eller forværrer brugen af produktet. Disse små mærker kan repareres med glasfiber reparationssæt, som følger med produktet. Hvis ikke modtaget, kontakt os igen, og vi vil med glæde sende det nye reparationssæt.

9.        Forkert: KUNDEN skal sætte sig ind i Brugervejledningerne og følge anvisningerne. Hvis man ikke følger Brugervejledningerne, kan det føre til uoprettelig skade. KUNDEN opfordres altid til at kontakte SÆLGEREN for eventuelle yderligere oplysninger om produktets brug.

Efter modtagelse af produktet skal KUNDEN undersøge det snarest muligt. Hvis KUNDEN lægger mærke til eventuelle beskadigede/manglende dele, skal KUNDEN skrive dette på CMR-fragtbrevet (fragtaftale ved international godsbefordring på vej), som chaufføren giver til KUNDEN, så denne kan skrive under. Ved at skrive under på CMR-fragtbrevet, bekræfter KUNDEN, at produktet blev leveret i god stand. Hvis KUNDEN lægger mærke til beskadigede/manglende dele efter modtagelse af produktet, skal KUNDEN informere SÆLGEREN inden for 5 hverdage.

KUNDEN har ansvaret for aflæsning af det leverede produkt, med mindre der foreligger aftale om andet. Hvis chaufføren tilbyder at hjælpe under aflæsningen, KUNDEN må kunden godt acceptere dette, men i dette tilfælde, hvis der sker eventuel skade under aflæsningen, holdes hverken SÆLGEREN eller transportselskabet ansvarlig.

Garanti ydes i henhold til den oprindelige kvittering, bankcheck eller faktura. For garanti service bedes man henvende sig til SÆLGEREN af produkterne. Fabrikantens garanti træder i kraft inden for 14 arbejdsdage efter der modtages underretning fra KUNDEN.

I garantiperioden leveres erstatningsprodukter for beskadigede / ikke-fungerende dele gratis af SÆLGEREN efter modtagelse af gyldige visuelle bevismaterialer. KUNDEN dækker leveringsudgifter for ikke-fungerende dele tilbage til vores fabrik, hvor de vil blive undersøgt og, om nødvendigt, repareret eller erstattet. Det er KUNDENS ansvar at gentilslutte eller geninstallere erstatningsdele.

Når det er muligt at reparere beskadigede / ikke-fungerende dele lokalt, kan KUNDEN søge hjælp fra lokale fagfolk. Før reparationsarbejdet skal KUNDEN give SÆLGEREN et prisoverslag. Hvis SÆLGEREN mener, at de fremsatte omkostninger for reparation er rimelige for den nødvendige reparation, dækker SÆLGEREN omkostningerne.

SÆLGEREN forbeholder sig retten til at afgøre, hvilken garantimulighed finder anvendelse.

Kontakt os nu!
close slider