Kvalitetsprodukt – unikt europæisk varemærke!

 

Det er med stor glæde og dyb taknemmelighed vi annoncerer, at vi fra 24/04/2017 officielt er blevet certificeret (certificering nr. 016147597) af Kontoret for Harmonisering i det Indre Marked ogTimberIN Baltic SPA & Saunas registreret som et EU varemærke. Vi gennemgik en striks valideringsproces for at vise alle, at vores varemærke er unikt og kun kan bruges til vores produkter. Denne evaluering viser, hvor langt vi er nået, da vi kan påvise den officielle oprindelse af vores produkter, og ingen andre må bruge dette varemærke. Vi har bevist, at vores produkter fortjener dette eksklusive varemærke, da vi står for kvalitet. Desuden er det vigtigt at sikre vores varemærke mod andre handlende for at undgå mulige konflikter i fremtiden, og samtidig betyder dette også, at vi heller ikke henviser til nogen anden.

Vi besluttede os til at tage dette skridt, på grund af de mange vildledte kunder, der udtrykte en vis usikkerhed om at købe varer online. 

Registrering og etablering af varemærket “TimberIN Baltic SPA & Saunas” var en lang og svær proces, der omfattede utallige tests og vurderinger over næsten et års løb. Vi er fast overbevist om, at dette skridt var en absolut nødvendighed for at adskille “TimberIN” fra andre.  Med dette resultat ser vi frem til at forvisse vores klienter om, at de har købt et originalt kvalitetsprodukt, som ingen andre kan tilbyde under varemærket “TimberIN”.

Vi vil i allerhøjeste grad råde dig til at fortsætte med at læse artiklen herunder, siden du vil blive mere fortrolig med særegenheder i markedet for vildmarksbade online.

Bemærk venligst, at formålet med nedenstående artikel først og fremmest er at give udtryk for vores ideer og overbevisninger fra mange års arbejde, og på ingen måde at tale ilde om en bestemt person eller virksomhed.

Og endelig er du, hvis du stadig er i tvivl, altid velkommen til at besøg vores fabrik når som helst. 



Først vil jeg, på TimberINs vegne, sige rigtig mange tak fordi du har besøgt vores online forretninger. Efter stigningen i antallet af e-mail fra vildledte kunder, føler jeg, at det er meget vigtigt at fortælle vidt og bredt, hvad der foregår i det online marked for badetønder i dag, og hvordan “TimberIN MB” gør en forskel.

Så jeg delte mere eller mindre rapporten op i 5 store dele:

  1. TimberIN som en del af det enorme europæiske marked for badetønder;
  2. Nutidens største udfordringer;
  3. Hvad gør vi ved efterligninger;
  4. Konstant forbedring og F&U (forskning og udvikling) af TimberIN;
  5. Konklusioner. 

TimberIN - vildmarksbadtre.dk

 

1. TimberIN MB som en del af det enorme europæiske marked for badetønder.

“De fire store” er en udbredt forkortelse for de førende europæiske virksomheder. “De fire st0re” omfatter “Kirami” fra Finland; “Skargards” fra Sverige; “Storvatt” fra Frankrig og “TimberIN” fra Litauen. Der er så godt som ingen, der stiller spørgsmålstegn ved kvaliteten og precisionen af de tjenester, disse virksomheder tilbyder.

Vores stærke side her hos “TimberIN” er først og fremmest vores produktliste. Der er ingen tvivl om, at når vi inkluderer udendørs saunaer, er det en af de største udvalg i branchen. Vi ser frem til at minimere virksomhedens omkostninger, så vi kan tilbyde vores produkter og tjenester til overkommelige priser.

“TimberINs produkter er virkelig god værdi for pengene” – sådan omtaler vores kunder os som regel!

2. Nutidens største udfordringer på det online marked for badetønder

Der er ingen tvivl om, at de online butikker, der findes i dag, er fantastiske, hvis du gerne vil kunne købe ind, mens du hygger dig hjemme hos dig selv. På den anden side, kan man ikke få erfaring med produktet før, man modtager det. Mens det måske ikke er et problem med billige produkter, kan det gøre en forskel, når man skal spendere et betragteligt beløb, kan det gøre en forskel. Så hvad skal man så tage i betragtning?

  • Mange virksomheder kopierer vores hjemmeside og design. Der er en halv snes virksomheder, der for at følge trop med vores succes forsøger at efterligne “TimberINs” koncept og ideer. Af hensyn til fair trade vil vi ikke nævne navnene på hjemmesiderne, men hvis man ser nærmere efter, kan man sagtens se lighederne. Resultatet er først og fremmest, at kunderne bliver taget ved næsen, og at de i sidste ende får masser af problemer i stedet for at tilbringe dejlige og afslappende timer med familie og venner.
  • Det samme selskab har 2 eller flere hjemmesider med forskellige navne. Mange virksomheder genererer et par eller flere websteder med forskellige navne bare for at dukke op i søgemaskinerne. Dette problem fører til mere ”støj” på google, så kunder før eller siden får problemer med at finde unikke kvalitetsprodukter.
  • De materialer, der bruges til produktionen vælges ikke med stor omhu. Problemet involverer især de forkerte materiale typer eller tykkelser, hvilket fører til holdbarhedsproblemer, rust, lækager osv. Konstruktion af varmetønder, der finder sted i garager eller andre faciliteter, der ikke er beregnet til formålet, fører til forskellige mangler, der skyldes uhensigtsmæssige produktionsforhold (lave temperaturer, støv, fugt osv. resulterer i fejl i svejsningen af polypropylen eller støbning af glasfiber eller simpelthen svamp i træet).  Kort sagt kan man måske nok spare penge ved i høj grad at reducere kvaliteten af produkter og tjenester.
  • Meget begrænset eller ingen uddannelse.  Faglærte, højt uddannede og erfarne medarbejdere er lige så vigtige for at have kundeservice, der er helt i top.  TimberIN bruger konstant meget tid og mange kræfter på at sørge for, at vores medarbejdere trænes og er velkvalificeret til disse opgaver.

Det viser sig altså, at der er mange problemer på markedet i dag, fordi så mange forhandlere mangler den fornødne erfaring og ekspertise til at tilbyde produkter og tjenester af god kvalitet.

3. Hvad gør vi ved efterligninger?

Det er ret vanskeligt at bekæmpe efterligning af vores hjemmeside og produktmodeller. I modsætning til de fleste andre websteder, gemmer vi os ikke bag skærmen. Vi præsenterer os for dig, og du kan lære os bedre at kende ved at se eller læse om os. Og I er altid, alle som en, velkomne til at besøge vores kontor eller fabrik.

Med hensyn til vores modeller, skal du være opmærksom på, at du på næsten alle billeder og videoer vil se vores brands “TimberIN” logo i metal, som du kan se på venstre side af skærmen.

4. Konstant forbedring og F&U (forskning og udvikling) af TimberIN MB

TimberIN” konstant forskning og udvikling. Vi er meget opmærksomme på indflydelsen af temperaturer under frysepunktet på materialets styrke egenskaber. Dette er i høj grad vigtigt for produkter, der er lavet af glasfiber. Det andet emne, vi er interesseret i, er den måde tømmer opfører sig på ved forskellige temperaturer og fugtighedsniveauer.

I øjeblikket arbejder “TimberINs” F&U team sammen med europæiske finansieringspartnere på 3D-teknologi til “Smart Tub” teknologi.

5. Konklusioner

Afslutningsvis mener vi, at veltrænede medarbejdere sammen med samarbejdspartnere og konstant F&U er nøglen til succes. Den letteste måde at evaluere virksomheden på er at vide, hvad tidligere kunder har at sige om den. Vi har mange anmeldelser fra vores kære kunder, og vis du stadig ikke er helt sikker, vil vi bede dig om at kontakte os, så vil vi give dig anbefalinger fra næsten alle de europæiske lande. Så du skal behøver ikke at vente længere, lad os være de fagfolk, der bygger dig en udendørs varmetønde.

Jesper Roskilde, Ikast, Danmark main

Wellness Thermo SORT, Ikast, Danmark

Hej Albert

Tusind tak for handlen. Vi er ovenud tilfreds og vores #bad kom til aftalt tid. Vi havde selv arrangeret en truck, så aflæsning foregik nemt og hurtigt. Med det resultat vi har modtaget kan vi absolut anbefale, at handle hos TimerIn.

De bedste hilsner fra Jesper - Ikast, Danmark
5.0
2015-10-05T11:15:44+00:00
Hej Albert Tusind tak for handlen. Vi er ovenud tilfreds og vores #bad kom til aftalt tid. Vi havde selv arrangeret en truck, så aflæsning foregik nemt og hurtigt. Med det resultat vi har modtaget kan vi absolut anbefale, at handle hos TimerIn. De bedste hilsner fra Jesper - Ikast, Danmark
5.0
1