Ofte Stillede Spørgsmål (OSS) om købsprocessen generelt

Jeg har valgt min ønskede model, hvad nu?

Vores hjemmeside system tilbyder omfattende brugertilpasning, du skal bare sammensætte din ønskede model så nøjagtigt som muligt og send udkastet til os via vores system. Bemærk venligst, at dette ikke er en rigtig ordre, og du vil ikke blive bedt om betaling for det udkast, vi modtager. Dette system er beregnet til at lette kommunikation. Når først vi modtager dit udkast og dine (eventuelle) bemærkninger om, hvad der skal ændres eller tilføjes, vil vi tilpasse prisen og kontakte dig i løbet af 24-48 timer. Efter du laver et udkast, vil du modtage en meddelelse med dit ordre (udkast) nummer.

  1. Hvis du allerede har valgt din ønskede model, bedes du komme den i indkøbskurven ved at klikke på den grønne knap efter hver model.
  2. Derefter er dit valgte produkt i kurven, som kan findes i det øverste højre hjørne af hjemmesiden.
  3. Følg derefter anvisningerne trin for trin og udfyld de påkrævede felter.
  4. Bemærk venligst, at du ikke vil blive bedt om at udfylde nogen personlige oplysninger. Det eneste, vi har brug for, er leveringsadressen, så vi ved nøjagtigt, hvad fragten vil koste.

Jeg har sendt mit udkast til den ønskede model. Hvornår kan jeg vente svar?

Vi svarer altid inden for 24 – 48 timer. I de fleste tilfælde tager det kun nogle få timer at få svar. Hvis det haster, kan du altid ringe til os, så din anmodning bliver behandlet først.

Hvad består købsprocessen af?

Når først vi er helt enige om din model, vil vi forberede kontrakten med alle oplysningerne anført der i. Kontrakten dækker all Sælgers og Købers forpligtelser og ansvar. Du vil modtage den digitale version af kontrakten sammen med fakturaen.

Kan jeg stole på TimberIN?

Ja, helt sikkert. Vi har solgt vores produkter på det internationale marked i over 2 år nu. Vores produkter leveres til Tyskland, Østrig, Schweiz, Frankrig, Holland, Belgien, Danmark, Storbritannien og Norge. Vi har hjemmesider, der er specielt opstillet for hvert af disse markeder. Læs venligst alle de kommentarer og feedback, vi har fra vores kunder fra hele Europa på vores hjemmesider eller Facebook. Der er ingen bedre måde at få tillid til et firma end ved at læse, hvad andre kunder har at sige!

Hvad er betalingsbetingelserne og -metoderne?

Vi ved godt, det er svært at stole på et firma fra udlandet nu om dage, og derfor beder vi kun om 50% af betalingen på forhånd for at gå i gang med produktionen. Når først dit produkt er færdigt, sender vi detaljerede billeder at din ordre med ordresedlen vedhæftet. Når først du modtager billederne og bekræfter, at du er tilfreds, beder vi dig om at betale det resterende beløb. Så snart, vi får det resterende beløb, arrangerer vi forsendelse til din adresse.

Vi accepterer alle almindelige betalingsmetoder: Direkte bankoverførsel, PayPal, Kredit- eller betalingskort.

Bemærk venligst, at der er ekstra omkostninger forbundet med at betale via Paypal, kredit- eller betalingskort. Ekstra gebyrer svarer til ca. 3,4% af det samlede beløb, når man betaler direkte via PayPal-konto eller bruger kredit- eller betalingskort.

Du bedes altid angive betalingsmåden, når du aflægger ordre.

Hvor lang tid tager det (produktion og levering)?

Normalt tager det omkring 3 uger fra det tidspunkt, vi modtager ordren fra vores kunder.

Kan jeg købe produktet uden at betale moms?

Alle priser angivet på vores hjemmeside inkluderer 21% moms. Ifølge EU forordninger kan vi, hvis kunden ejer et firma og (eller) har et gyldigt momsregistreringsnummer, trække de 21% moms fra prisen. Bekræft venligst, om dit momsregistreringsnummer er gyldigt her:

Tilføj venligst en bemærkning om, at du ønsker at købe momsfrit, når du laver udkastet over hjemmesidesystemet.

Kan jeg forvente rabat?

Ja, det kan du bestemt! I alle tilfælde tilbyder vi en ekstra rabat på 15 euro, hvis kunden indvilliger i at skrive feedback eller sende os nogle få billeder af produktet. Vi modtager meget gerne din feedback og dine billeder, for det hjælper os til at tjene dig bedre!

Hvilket sprog skal jeg kontakte jer på?

Vi ønsker, at det skal være så nemt som muligt for vores kunder, så derfor kan du sagtens kontakte os på dit modersmål. Da vi er et internationalt firma, beder vi dig bære over med eventuelle grammatiske fejl, du måtte finde på vores hjemmeside eller i vores mails, når vi kommunikerer. Vi vil svare dig på dit modersmål. Selvfølgelig velkommer og påskønner vi også altid henvendelser på engelsk.

Close